Το λογότυπο σας στη συσκευασία δώρου ενισχύει το brand name σας
Μερικές φορές ακόμη και οι μεγάλες εταιρίες κάνουν λάθη στη συσκευασία. Όλος ο ενθουσιασμός φεύγει με το που ο παραλήπτης δει μια κακή συσκευασία γιατί η επόμενη σκέψη του είναι πως το δώρο θα είναι 100% κακό. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για μια επιχείρηση από το να αφήνει μια λανθασμένη εντύπωση στους πελάτες της.
Ας δούμε ποια είναι τα κοινά λάθη συσκευασίας που πρέπει να αποφύγετε με οποιοδήποτε κόστος:
- Συσκευασία που δεν ταιριάζει με την επωνυμία – Η επωνυμία σας μιλά για την επιχείρησή σας και δείχνει επίσης το κοινό σας. Έτσι, η συσκευασία που επιλέγετε θα πρέπει επίσης να είναι σχετική με τους πελάτες σας, ώστε να θυμούνται την επιχείρησή σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν πρέπει να διστάσετε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό όταν πρόκειται για τη συσκευασία των εταιρικών δώρων σας. Μερικές φορές οι άνθρωποι λατρεύουν να παίρνουν δώρα που έχουν πολύ περιποιημένη συσκευασία πχ αν είναι χάρτινη σακούλα να έχει τοπικό UV ή μεταλοτύπια.
- Πάρα πολύ συσκευασία – Σε κανέναν δεν αρέσουν τα υπερβολικά συσκευασμένα προϊόντα. Είναι άσχημο και κακό για το περιβάλλον. Επιπλέον, προσθέτει κόστος χωρίς λόγο. Το χειρότερο είναι αν είναι πολύ μεγαλύτερη η συσκευασία από το δώρο. Απογοητεύει επίσης τους πελάτες καθώς πίστευαν ότι το προϊόν ήταν μεγαλύτερο από ό, τι είναι στην πραγματικότητα.
- Μη ανακυκλώσιμες συσκευασίες – Κατά τη συσκευασία των δώρων, είναι σημαντικό να προσέχετε τα υλικά που χρησιμοποιείτε, σκεφτείτε λοιπόν ανακυκλώσιμες επιλογές.
- Χωρίς την επωνυμία σας – Για να θυμίζετε στους πελάτες σας την επιχείρησή σας, είναι σημαντικό να τοποθετήσετε το λογότυπο σας στη συσκευασία του δώρου. Εάν οι πελάτες σας λατρεύουν τη συσκευασία, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κρατήσουν το κουτί με το λογότυπο σας είτε τη σακούλα και να τα ξαναχρησιμοποιήσουν. Επομένως το λογότυπο σας θα προσεγγίσει περισσότερους ανθρώπους και η επωνυμία σας θα γίνει πιο γνωστή.
- Εξοικονόμηση κόστους συσκευασίας – Εάν έχετε μια επιχείρηση που πουλά ακριβά αντικείμενα, οι άνθρωποι θα περιμένουν ένα δώρο που είναι καλά συσκευασμένο από την επιχείρησή σας. Η συσκευασία πρέπει να ταιριάζει με το είδος του αντικειμένου που πουλάτε. Δεν υπάρχει λόγος αποστολής δώρου χιλιάδων ευρώ σε κουτί 2 ευρώ. Για να αφήσετε μια καλή εντύπωση στο μυαλό του πελάτη σας και να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί, θα πρέπει να σκεφτείτε να επενδύσετε στη συσκευασία των δώρων που διανέμετε. Η καλή συσκευασία μπορεί να αυξήσει την αξία του ίδιου του προϊόντος.
Αν έχετε απορίες σχετικά με ποια συσκευασία να χρησιμοποιήσετε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.