Γιατί τα εταιρικά δώρα είναι σημαντικά;
Τα εταιρικά δώρα για ξενοδοχεία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους πελάτες σας πως τους εκτιμάτε. Ο καλύτερος τρόπος για να συνοψίσουμε για ποιο λόγο πρέπει να κάνετε δώρα είναι μια φράση της Μάγια Αγγέλου: «Οι άνθρωποι μπορεί να μη θυμούνται τι έκανες ή τι τους είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθανθούν».
Τα σωστά δώρα κάνουν τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι σας ενδιαφέρουν, ότι τους σκέφτεστε και ότι εκτιμάτε τη σχέση σας μαζί τους. Αυτή είναι η κληρονομιά ενός υπέροχου δώρου. Από τη μία πλευρά, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σκεφτείτε λίγο περισσότερο το δώρο που θα προσφέρετε μην είναι κάτι κοινότυπο, διεκπεραιωτικό. Από την άλλη πλευρά, αυτό σημαίνει ότι το δώρο σας δεν χρειάζεται να είναι ακριβό.
Υπάρχουν πέντε κανόνες για να επιλέξετε το σωστό δώρο για καλεσμένους για να στείλετε στους πελάτες σας το σωστό μήνυμα.
-
Δεν πρέπει να είναι ένα κοινότυπο διαφημιστικό
Όταν δίνουμε ένα δώρο με λογότυπο όπως το ημερολόγιο τοίχου είναι σαν να ζητάμε από τον πελάτη μας: «Θα μπορούσατε να κρεμάσετε αυτό το ημερολόγιο με το λογότυπο της εταιρείας μου στον τοίχο σας, ώστε οι πελάτες σας να το δουν;»
Η προσφορά εταιρικού δώρου δεν αφορά εσάς, αλλά αφορά τον πελάτη σας. Το δώρο πρέπει να είναι σχετικό και χρήσιμο. Θα πρέπει να τους δείξετε πως τους εκτιμάτε και ότι έχετε σκεφτεί κάτι μοναδικό για αυτούς και θα σκέφτονται εσάς και το ξενοδοχείο σας κάθε φορά που το χρησιμοποιούν ή το απολαμβάνουν.
-
Προσθέστε μια προσωπική πινελιά
Κάθε πτυχή του δώρου σας πρέπει να επιδεικνύει προσεκτική σκέψη, από τη συσκευασία έως το μήνυμα. Εξετάστε τη μοναδική συσκευασία όπως χάρτινη τσάντα πολυτελείας ή κουτί με το λογότυπο σας, που θα εξασφαλίσει ότι το δώρο σας προσελκύει την προσοχή πριν ακόμη ανοίξει.
Φροντίστε να συμπεριλάβετε ένα εξατομικευμένο μήνυμα – χειρόγραφο αν είναι δυνατόν – για να αποδείξετε ότι ο πελάτης σας λαμβάνει ένα μήνυμα και ένα δώρο που έχει προσαρμοστεί προσεκτικά γι’ αυτόν. Η προσωπική πινελιά σε ένα εταιρικό δώρο είναι ακόμη πιο ξεχωριστή σε μια ολοένα και πιο ψηφιακή εποχή.
-
Μην βιάζεστε
Τα καλύτερα δώρα έρχονται από την καρδιά. Δεν θέλετε ο πελάτης σας να αισθάνεται ότι προσπαθείτε να αγοράσετε την αφοσίωση του, αλλά πως νοιάζεστε προσωπικά για εκείνον.
Τα δώρα με το λογότυπο της εταιρίας σας πρέπει να εντάσσονται σε μια ευρύτερη στρατηγική αφοσίωσης πελατών. Αυτό σημαίνει να αφιερώσετε χρόνο για να αναγνωρίσετε πότε είναι μια καλή χρονική στιγμή, μια τηλεφωνική κλήση ή ένα email χωρίς πωλήσεις για να τους ευχηθείτε χαρούμενα γενέθλια για να δείξετε πως σας ενδιαφέρουν πραγματικά σαν άνθρωποι και όχι σαν πορτοφόλια.
-
Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ένα ακριβό δώρο.
Μπορεί να πιστεύετε πως ένα ακριβό δώρο θα ευχαριστήσει περισσότερο τον πελάτη σας. Ωστόσο αυτό μπορεί να στραφεί εναντίον σας εάν ο πελάτης σας αρχίσει να αναρωτιέται πόσο κέρδος έχετε από αυτόν για να είστε τόσο γενναιόδωροι. Αν επιλέξετε ένα δώρο που να στοχεύει στο συναίσθημα τότε η αξία δεν προσδιορίζεται.
-
Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους
Αξιολογείστε την αφοσίωση που έχει στην επιχείρηση σας ο παλιός σας πελάτης και κατά πόσο θα επιστρέψει σε εσάς ο νέος. Σκεφτείτε ένα διαφορετικό δώρο ανάλογα με τον τύπο του πελάτη αφού βεβαιωθείτε ότι τα αρχεία πελατών σας είναι ενημερωμένα.
Προσφέρετε δώρα που να αφήνουν μια γλυκιά νοσταλγία ώστε κάθε φορά που το πιάνουν στα χέρια τους να θέλουν να επιστρέψουν σε εσάς ξανά και ξανά και ξανά…